Provad Oy
Sivutoimipaikka, Provad Oy
Toimipaikat
Päätoimipaikka

Päätoimipaikan sivulta löydät yrityksen taloustiedot ja vastuuhenkilöt.

Lähde: Fonecta-konserni
Provad - Ihmisen arvoista asiakaspalvelua

Hyvä asiakaspalvelu syntyy teknologian ja tunteen liitosta. Asiakaspalvelussa on kyse ihmisten välisestä kohtaamisesta, siinä on aina mukana tunne. Kun teknologia hoitaa rutiinit ja seuraa asiakasta eri kanavissa, asiakaspalvelija - eli ihminen - voi keskittyä asiakkaaseen, eli toiseen ihmiseen ja hänen tunteisiinsa.

Autamme yrityksiä ja sen työntekijöitä tarjoamaan ihmisen arvoista asiakaspalvelua. Asiakaspalvelijan avuksi tuotamme robotiikkaan ja koneoppimiseen perustuvia työkaluja, jotka vapauttavat aikaa ja mahdollistavat henkilökohtaisen palvelun kaikissa kohtaamisissa, ajasta, paikasta ja kanavasta riippumatta. Provad on perustettu vuonna 2003 ja se työllistää noin 30 henkilöä. Toimistomme sijaitsevat Espoossa, Tampereella ja Tukholmassa. Tilaa ilmainen konsultaatio kotisivuiltamme ja kysy lisää!

Provad - Asiakaspalvelun suunnannäyttäjä

Provad on asiakaspalvelun suunnannäyttäjä - katso video

Näytä koko yrityskuvaus
Yrityskuvat
Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi sekä mainosten näyttämiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä
OK