Koulutus- ja kehittämispalvelut Mirja Ulmanen Oy
Lähetä viesti yritykselle
Taloustiedot

Liikevaihto

(tuhatta euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2019/122020/122021/122022/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)63465135
Liikevaihdon muutos %26%-27%10,9%-31,4%
Liiketulos (tuhatta euroa)245-15-8
Käyttökate %30,8%8,9%-27,3%-22,2%
Liikevoitto %30,8%8,9%-27,3%-22,2%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)243-15-8
Henkilöstö
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Koulutus- ja kehittämispalvelut Mirja Ulmanen OyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
1998Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
EspooLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
0–0,2 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
1–4 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
Koulutukset ja koulutuspalvelut (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
85599 Muut koulutusta antavat yksikötLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 19.9.1997
Verohallinnon perustiedot: 23.9.1997
Kaupparekisteri: 9.1.1998
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 19.9.1997
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Koulutus- ja kehittämispalvelut Mirja Ulmanen Oy on perustettu vuonna 1998. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Espoo, ja pääasiallinen toimiala Koulutukset ja koulutuspalvelut. Yhtiön toimitusjohtaja on Mirja Kaarina Ulmanen.

Yhtiön Koulutus- ja kehittämispalvelut Mirja Ulmanen Oy liikevaihto oli 35 tuhatta ja tilikauden tulos -8 tuhatta. Liikevaihto laski 31,4%. Liikevoittoprosentti oli -22,2%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Koulutus- ja kehittämispalveluja keskisuurille ja suurille organisaatioille sekä pienyrittäjille
Punainen lankani: Halu auttaa asiakkaita kehittymään ja menestymään valmentamalla tuloksen tekijöitä eli ihmisiä.
Valmennus räätälöidään yhteistyössä asiakkaan kanssa, jolloin konkreettiset tarpeet ja tavoitteet tulevat huomioiduksi. Asiakas joutuu vastaamaan kysymykseen: Millaista muutosta Sinä olet etsimässä? Mitä olet ostamassa? MIkä on TAVOITTEESI? Valmennus voi olla esim. tiettyjen toimintojen kehittämistä, esimiestaitojen päivittämistä, tiimityöskentelyn parantamista, kokonaisvaltaisen asiakaspalvelukonseptin kehittämistä tai neuvottelu- ja esiintymistaitojen hiomista. Valmennus on prosessi, jossa seurataan myös opittujen asioiden toteutumista käytännössä.
Esimerkkejä valmennuksista:
Myynti- ja neuvottelutaidon valmennukset
Asiakaspalveluvalmennukset - katso avoimet ryhmät ja ilmoittaudu kohdassa kurssit!
Tiimi- ja yhteistyövalmennukset
Muutosvalmennukset
Esimiestyötä tukevat valmennukset
Esiintymistaidon valmennus
Yhteistyö ja työilmapiirivalmennus
Yritys ja yrittäjävalmennukset
Tutustu palveluihini kotisivuilla.
Ota yhteyttä ja kysy lisää!
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat
Muut käyttäjät katsoivat