Arvoverkko Oy
Lähetä viesti yritykselle
Taloustiedot

Liikevaihto

(tuhatta euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2019/032020/032021/032022/03
Liikevaihto (tuhatta euroa)118107262154
Liikevaihdon muutos %13,5%-9,3%144,9%-41,2%
Liiketulos (tuhatta euroa)424312045
Käyttökate %35,6%40,2%45,8%29,2%
Liikevoitto %35,6%40,2%45,8%29,2%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)34349635
Henkilöstö1122
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Arvoverkko OyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
2002Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
HelsinkiLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
0–0,2 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
1–4 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
Liikkeenjohdon konsultointi (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
70220 Muu liikkeenjohdon konsultointiLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 1.1.2003
Kaupparekisteri: 21.11.2002
Verohallinnon perustiedot: 15.11.2002
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 1.1.2003
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Arvoverkko Oy on perustettu vuonna 2002. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Helsinki, ja pääasiallinen toimiala Liikkeenjohdon konsultointi. Yhtiön toimitusjohtaja on Harri Kristian Karimo.

Yhtiön Arvoverkko Oy liikevaihto oli 154 tuhatta ja tilikauden tulos 35 tuhatta. Liikevaihto laski 41,2%. Liikevoittoprosentti oli 29,2%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.

03/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 2 työntekijää. Työntekijämäärä pysyi samana verrattuna edelliseen tilikauteen.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Tuloksellista yhteistyötä
Arvoverkko Oy
Kannattavaan kasvuun tähtäävien ja Uudellamaalla toimivien yritysten (alle 50 henkilöä) toiminnan kehittämiseen erikoistunut muutosjohtamisen asiantuntija.
Päämäärä
Edesauttaa asiakasyrityksen menestysstrategian luomista sekä tulos- ja kehitystavoitteiden saavuttamista.
Toimintatapa
Perustuu muutosjohtamiseen ja avainhenkilöiden sitouttamiseen kehitystoimenpiteitä suunniteltaessa ja toteutettaessa. Sitoudumme tarvittaessa pitkäjänteiseen työhön tavoitteiden saavuttamiseksi ja toimimme luotettavana yhteistyökumppanina ja tukijana.
Kokemus
Laaja kokemus eri toimialoilla toteutetuista projekteista ja monissa organisaatioissa takaavat sen, että hyväksi todetut parhaat käytännöt ovat hyödynnettävissä myös teidän organisaatiossanne.
Mukana yritysten menestysstrategioiden luomisessa vuodesta 2002
Analyysi_Kehittämissuunnitelma:
Tavoitteena aktivoida yritystä suunnitelmalliseen ja pitkäjänteiseen kehittämistoimintaan. Yrityksen johdolle selkeä käsitys liiketoiminnan nykytilasta ja kehittämisuunnitelma toimeenpanon tueksi.
Kasvu ja uudistuminen:
Yritysjohdon tukena ja vision ja strategisten päätösten toteuttamisessa sekä liiketoiminnan johtamisessa ja kehittämisessä.
Mitä?
Kehittämispalvelu kasvuun ja kansainvälistymiseen tai uudistamiseen tähtäävälle pk-yritykselle
Kenelle?
-Palvelu on tarkoitettu pk-yritykselle, joka haluaa kasvaa suunnitelmallisesti ja jolla on tähän edellytykset.
-Yrityksille, joilla on edellytykset sekä vahva halu ja motivaatio kehittää ja kehittyä
-Yrityksille, jotka tavoittelevat positiivista, näkyvää muutosta yritykseen
-Kasvuedellytysten kehittämisellä luodaan mahdollisuudet menestyksekkääseen ja kannattavaan liiketoimintaan, joko kotimaasta tai kansainvälisesti
Johtaminen ja henkilöstö:
Startti Plus 2.0- Yrittäjävalmiuksien ja yritystoiminnan edellytysten arviointipalvelu
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Nimenkirjoituslauseke

Hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja kumpikin yksin ja hallituksen jäsenet kaksi yhdessä

Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat