Kind Company
Mainostoimisto C2 Advertising Oy
Taloustiedot

Liikevaihto

(miljoonaa euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2019/122020/122021/122022/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)1196140015401511
Liikevaihdon muutos %-19,7%17,1%10%-1,9%
Liiketulos (tuhatta euroa)-6527-25-8
Käyttökate %-4,9%2,1%-1,4%-0,3%
Liikevoitto %-5,4%1,9%-1,6%-0,5%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)-6526-26-10
Henkilöstö17191918
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Mainostoimisto C2 Advertising OyLähde: YTJ
Aputoiminimet
Kind CompanyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
2004Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
VaasaLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
1–2 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
10–19 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
70220 Muu liikkeenjohdon konsultointiLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 9.1.2004
Verohallinnon perustiedot: 23.1.2004
Työnantajarekisteri: 9.1.2004
Kaupparekisteri: 24.2.2004
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 9.1.2004
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Kind Company on perustettu vuonna 2004. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Vaasa, ja pääasiallinen toimiala Liikkeenjohdon konsultointi. Yhtiön toimitusjohtaja on Virve Siru-Milla Monola.

Yhtiön toinen toimiala on mainostoimisto.

Viralliselta nimeltään yhtiö on Mainostoimisto C2 Advertising Oy.

Yhtiön Kind Company liikevaihto oli 1,51 miljoonaa ja tilikauden tulos -10 tuhatta. Liikevaihto laski 1,9%. Liikevoittoprosentti oli -0,5%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.

12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 18 työntekijää. Työntekijämäärä laski 5,3% edelliseltä tilikaudelta.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Kind Company

Monipuolisten sisältöjen ja tuloksellisen digimarkkinoinnin toimisto. Suunnittelemme ja toteutamme kohderyhmille sopivat sisällöt ja seuraamme niiden menestymistä eri kanavissa. Jatkuva seuranta ja data auttavat meitä ymmärtämään loppuasiakasta koko ajan paremmin, minkä ansiosta pystymme suunnittelemaan yhä vaikuttavampia viestejä.
 
Koska kaikki osaaminen sisältöjen suunnittelusta mainonnan toteutukseen on koottu samaan tiimiin, syntyy hyvän kierre, jossa tekeminen on nopeaa ja joustavaa ja tulokset kerta kerralta parempia. Kun liiketoiminnan tavoitteet on kertaalleen saavutettu, seuraavalla kerralla riman voi asettaa vielä vähän korkeammalle.

Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat
Muita saman alan yrityksiä
Muut käyttäjät katsoivat