Rantala Auditing Oy
Taloustiedot

Liikevaihto

(tuhatta euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2019/122020/122021/122022/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)41575871
Liikevaihdon muutos %2,5%39%1,8%22,4%
Liiketulos (tuhatta euroa)13121417
Käyttökate %31,7%21,1%24,1%23,9%
Liikevoitto %31,7%21,1%24,1%23,9%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)10101114
Henkilöstö1111
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Rantala Auditing OyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
2016Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
SeinäjokiLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
0–0,2 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
1–4 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
Tilintarkastaja (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
69202 TilintarkastuspalveluLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 8.10.2016
Verohallinnon perustiedot: 8.11.2016
Kaupparekisteri: 1.11.2016
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 8.10.2016
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Rantala Auditing Oy on perustettu vuonna 2016. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Seinäjoki, ja pääasiallinen toimiala Tilintarkastaja. 

Yhtiön Rantala Auditing Oy liikevaihto oli 71 tuhatta ja tilikauden tulos 14 tuhatta. Liikevaihto nousi 22,4%. Liikevoittoprosentti oli 23,9%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.

12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 1 työntekijä. Työntekijämäärä pysyi samana verrattuna edelliseen tilikauteen.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Suomen Asiakastieto

Yrityskuvaus

Muut toimipaikat: Viertolankuja 5 A11, 01300 VANTAA Koelaitoksenkatu 2 A42, 33180 TAMPERE

TILINTARKASTUS

Lakisääteinen tilintarkastus, sekä tilintarkastajan lausunnot eri toimialojen pienille ja keskisuurille yrityksille erityisesti Etelä-Pohjanmaalla ja pääkaupunkiseudulla. Luottamukselliset asiakassuhteet mahdollistavat yrityksen riskienhallinnan tukemisen muun muassa omistajarakenteen muutoksiin ja verotukseen liittyen.

KIRJANPITO JA TALOUSPÄÄLLIKKÖ-PALVELU

Pk-yrityksen kirjanpidon lisäksi myös konserniraportoinnin toteuttamista helpottaa monipuolinen käyttökokemus eri taloushallinnon ohjelmista. Kaikilla yrityksillä ei ole tarvetta tai halua oman organisaation kokoaikaisen talouspäällikön rekrytoimiseen. Budjetointiin, kustannus- ja investointilaskelmia laatimaan tai talousosastoa organisoimaan saatetaan kuitenkin ajoittain tarvita näkemystä omaava henkilö.

KAUPPAKIRJAT JA SOPIMUSNEUVONTA

Yrityksen sukupolvenvaihdoksen tai myynnin suunnittelu kannattaa aloittaa varhaisessa vaiheessa. Osakkeiden tai liiketoiminnan myynnin ja hankinnan välillä on joskus merkittäviä eroja. Lisäksi kaupanteon ja arvostuslaskelmien laatimisen yhteydessä voi olla perusteltua oikaista virallisessa tuloslaskelmassa ja taseessa esitettyjä lukuja.

VEROTUS JA KOULUTUKSET

Verolainsäädäntöön ja verotuskäytäntöön liittyy vuosittain erilaisia muutoksia. Myös veronkorotusten määräämisperusteita koskeva oikeuskäytäntö tarkentuu. Tulonlähdejaot aiheuttavat edelleen epäselvyyksiä yritysten verotukseen. Toimeksiantojen lisäksi aiheista on koottavissa tarpeiden mukaan muokattavia koulutuksia yrityksille, tilitoimistoille ja oppilaitoksille.

Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Muita saman alan yrityksiä