Tilitoimisto Imperial
Taloustiedot

Liikevaihto

(tuhatta euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2019/122020/122021/122022/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)8290116117
Liikevaihdon muutos %-1,2%9,8%28,9%0,9%
Liiketulos (tuhatta euroa)131-1
Käyttökate %1,2%2,8%0,8%-0,9%
Liikevoitto %1,2%2,8%0,8%-0,9%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)120-1
Henkilöstö2222
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Tilitoimisto Imperial OyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
2015Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
HelsinkiLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
0–0,2 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
1–4 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
Tilitoimisto (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
69201 Kirjanpito- ja tilinpäätöspalveluLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 15.1.2015
Verohallinnon perustiedot: 19.1.2015
Kaupparekisteri: 19.1.2015
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 15.1.2015
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Tilitoimisto Imperial on perustettu vuonna 2015. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Helsinki, ja pääasiallinen toimiala Tilitoimisto. Yhtiön toimitusjohtaja on Olga Nisametdin.

Viralliselta nimeltään yhtiö on Tilitoimisto Imperial Oy.

Yhtiön Tilitoimisto Imperial liikevaihto oli 117 tuhatta ja tilikauden tulos -1 tuhatta. Liikevaihto nousi 0,9%. Liikevoittoprosentti oli -0,9%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.

12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 2 työntekijää. Työntekijämäärä pysyi samana verrattuna edelliseen tilikauteen.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

LUOTETTAVAA KIRJANPITOA
Tilitoimisto Imperial Oy on strateginen partneri taloushallintoon liittyvissä asioissa. Toimisto sijaitsee Helsingissä. Räätälöimme palvelumme asiakkaan tarpeiden mukaisesti ja pidämme asiakkaamme ajan tasalla lainsäädännöllisistä muutoksista. Toimenkuvaan kuuluu normaalit taloushallinnon tehtävät kuten laskutus, laskujen maksu, tilausten lähetys, palkanlaskenta, kirjanpito, työnantaja- ja veroilmoitusten laadinta jne. Edellä mainitut tehtävät hoidetaan nykyaikaisilla ohjelmistoilla sähköisesti, joka mahdollistaa toimintojen joustavan organisoinnin sekä tietoon perustuvan johtamisen, tai sopimuksen mukaan perinteisesti.
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
  • Toimitusjohtaja
  • Olga Nisametdin, toimitusjohtaja (1/2015), hallituksen jäsen (1/2015)
Lähde: Kaupparekisteri
Muita saman alan yrityksiä