Mastermark Brands Oy
Taloustiedot

Liikevaihto

(miljoonaa euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2019/122020/122021/122022/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)5414530255295398
Liikevaihdon muutos %8%-2,1%4,3%-2,4%
Liiketulos (tuhatta euroa)184474396198
Käyttökate %4,2%9,3%7,3%3,8%
Liikevoitto %3,4%8,8%7%3,6%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)147382327163
Henkilöstö15151718
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Mastermark Brands OyLähde: YTJ
Aputoiminimet
NexetLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
1993Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
TurkuLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
2–10 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
10–19 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
Tukkuliike (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
46441 Taloustavaroiden ja -tarvikkeiden tukkukauppaLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 1.3.1995
Verohallinnon perustiedot: 24.11.1992
Työnantajarekisteri: 1.1.1995
Kaupparekisteri: 19.5.1993
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 1.6.1994
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Mastermark Brands Oy on perustettu vuonna 1993. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Turku, ja pääasiallinen toimiala Tukkuliike. Yhtiön toimitusjohtaja on Tiina Eeva Emilia Saarela.

Yhtiön Mastermark Brands Oy liikevaihto oli 5,4 miljoonaa ja tilikauden tulos 163 tuhatta. Liikevaihto laski 2,4%. Liikevoittoprosentti oli 3,6%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.

12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 18 työntekijää. Työntekijämäärä kasvoi 5,9% edelliseltä tilikaudelta.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Yrityskuvaus
Mastermark Brands Oy on kulutustavaroiden maahantuonti- ja markkinointiyhtiö, joka tuntee tuotteensa ja tarjoaa suomalaisille vähittäiskauppiaille menestyskonseptit yli 20 vuoden kokemuksella. Mastermark Oy erikoistunut yritysten liikelahjoihin. Liikelahja on väline asiakassuhteen hoitamiseen, myynnin edistämiseen, brandin rakentamiseen sekä tärkeiden sidosryhmien huomioimiseen ja palkitsemiseen. Liikelahja onkin yksi tehokkaimmista markkinoinnin keinoista: jos asiakkaasi käyttää antamaasi laadukasta lahjaa päivittäin, pysyt varmasti aina asiakkaan mielessä.
Kysy lisää!
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
  • Toimitusjohtaja
  • Tiina Eeva Emilia Saarela, toimitusjohtaja (5/2021)
Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat