PolyQuality Oy
Lähetä viesti yritykselle
Taloustiedot

Liikevaihto

(tuhatta euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2017/022018/022019/022020/02
Liikevaihto (tuhatta euroa)33272132
Liikevaihdon muutos266,7%-18,2%-22,2%52,4%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)6121
Liikevoitto18,2%3,6%8,7%3,1%
Henkilöstö1111
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
PolyQuality OyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
2012Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
EspooLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
0–0,2 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
1–4 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
Viestintätoimisto (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
70210 Suhdetoiminta ja viestintäLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 1.3.2013
Verohallinnon perustiedot: 5.11.2012
Kaupparekisteri: 31.10.2012
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 1.3.2013
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

PolyQuality Oy on perustettu vuonna 2012. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Espoo, ja pääasiallinen toimiala Viestintätoimisto. Yhtiön toimitusjohtaja on Kati Irma Mirjami Halonen.

Yhtiön PolyQuality Oy liikevaihto oli 32 tuhatta ja tilikauden tulos 1 tuhatta. Liikevaihto nousi 52,4%. Liikevoittoprosentti oli 3,1%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2020.

02/2020 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 1 työntekijä. Työntekijämäärä pysyi samana verrattuna edelliseen tilikauteen.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Yrityskuvaus

EROTTAUTUMINEN ON ELINEHTO

Valta on siirtynyt asiakkaille – ei vain kuluttajamarkkinoilla vaan myös yritysten välisessä toiminnassa. Ostamisesta on tullut itsepalvelua.

Pelkkä sisällön määrällinen tuottaminen ei kuitenkaan riitä. Sosiaalinen media, älypuhelimet, mobiilit sovellukset jne. tuovat meille tietoa jatkuvasti. Mutta jotta ihmiset oikeasti kiinnostuisivat sanomastasi, jakaisivat sitä eteenpäin ja toimisivat niin kuin olet ajatellut, sisällölläsi on oltava sisältöä. Pystytkö auttamaan asiakastasi esimerkiksi kirjoittamalla erilaisia oppaita, pitämällä kiinnostavaa blogia ajankohtaisista asioista tai jakamaan muiden tuottamaa hyödyllistä materiaalia eteenpäin?

Mitä materiaalia jaetaan – ja miten – riippuu hyvin pitkälti siitä, minkä tai mitkä kanavat olet valinnut. Facebookissa on omat sääntönsä verrattuna LinkedIniin, Twitter on hyvin nopea ja nopeasti unohtuva viestintäväline, mutta hyvä video esimerkiksi YouTubessa kestää aikaa ja kerää klikkauksia. Kanavan valinta on tärkeää – missä asiakkaasi liikkuvat? Kaikkien kanssa kaikkialla olemiseen harvalla riittää aikaa. Ellei sitten bisnesideasi ole vahvasti some-riippuvainen.

”Jos et ole verkossa, et ole olemassa” ei vielä koske ihan kaikkia länsimaalaisia ihmisiä. Mutta jos haluat tehdä kannattavaa bisnestä, ei ole samantekevää millainen jälki sinusta verkkoon jää. Vai jääkö minkäänlaista?

Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Nimenkirjoituslauseke

Hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja kumpikin yksin ja hallituksen jäsenet kaksi yhdessä

Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat
Lisäyhteystiedot
Muut käyttäjät katsoivat
Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi sekä mainosten näyttämiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä
OK