PolyQuality Oy
Lähetä viesti yritykselle
Taloustiedot

Liikevaihto

(tuhatta euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2018/022019/022020/022021/02
Liikevaihto (tuhatta euroa)27213235
Liikevaihdon muutos %-18,2%-22,2%52,4%9,4%
Liiketulos (tuhatta euroa)1215
Käyttökate %3,6%8,7%3,1%13,5%
Liikevoitto %3,6%8,7%3,1%13,5%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)1215
Henkilöstö1111
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
PolyQuality OyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
2012Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
EspooLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
0–0,2 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
1–4 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
Viestintätoimisto (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
70210 Suhdetoiminta ja viestintäLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 1.3.2013
Kaupparekisteri: 31.10.2012
Verohallinnon perustiedot: 5.11.2012
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 1.3.2013
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

PolyQuality Oy on perustettu vuonna 2012. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Espoo, ja pääasiallinen toimiala Viestintätoimisto. Yhtiön toimitusjohtaja on Kati Irma Mirjami Halonen.

Yhtiön PolyQuality Oy liikevaihto oli 35 tuhatta ja tilikauden tulos 5 tuhatta. Liikevaihto nousi 9,4%. Liikevoittoprosentti oli 13,5%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2021.

02/2021 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 1 työntekijä. Työntekijämäärä pysyi samana verrattuna edelliseen tilikauteen.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Viestinnäntekijä palveluksessasi - ota yhteyttä!
Olen nopea, notkea ja nöyrä, sopeutuva ja lähestyttävä, iloinen ja nauravainen (haamu)kirjoittaja! Järjestän tapahtumasi, luon markkinoinnin joko itse tai yhdessä ammattilaisten verkostoni kanssa. Tervetuloa!
Löydät lisätietoa minusta ja palveluistani sekä palveluhinnaston verkkosivuiltani.
Markkinointi
Mainonta ei ole ainoa eikä aina edes tehokkain tapa tavoittaa nykyiset ja potentiaaliset asiakkaat. Mutta ilman markkinointia ja myyntiin panostamista on vaikea kehittää liiketoimintaa tai ylläpitää nykyistä liikevaihtoa.
Yrityksiltä yrityksille -kaupankäynnissä tärkeitä ovat sopiva tuotteiden ja palvelun laatu, joustavuus, kilpailukykyiset hinnat ja ennen kaikkea asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen.
Sinulla on osaamista omasta liiketoiminnastasi ja sen tehokkaasta toteuttamisesta, mutta onko sinulla aikaa ja resursseja panostaa uusien mahdollisuuksien kartoittamiseen ja omasta osaamisesta kertomiseen?
Tiesitkö, että myös markkinointipäällikön voi ostaa palveluna?
Viestintä
Kumpi on sinusta vakuuttavampi – mainos vai lehtiartikkeli? Onko sinulla tarina, jonka kohderyhmäsi haluaa kuulla?
Olen kirjoittanut paljon, muun muassa pitkiä ja lyhyitä asiakasreferenssejä sekä lokalisointeja englannista suomeen. Tekninen kirjoittaminen on minulle helppoa, kiitos DI-koulutuksen. Kokemusta ja koulutusta on myös toimittajan työstä sekä runojen ja laulujen kirjoittamisesta.
Paras ja vaikuttavin teksti tulee suoraan asiakkaan suusta. Omakohtainen kokemus vakuuttaa. Anna asiakkaasi äänen kuulua. Tarinoita ja esimerkkejä sekä tyytyväisiä asiakkaita sinulta löytyy varmasti. Mutta onko teillä aikaa, tai osaamista, laittaa niitä paperille?
Kun olemme yhdessä valinneet mistä ja miten haluat muille kertoa, minä haastattelen sovitut asiakkaat joko puhelimitse tai mieluummin paikan päällä käyden.
Teen haastattelusta halutun mittaisen jutun, joka voidaan painaa referenssikertomukseksi, lisätä osaksi esitettä, julkaista kotisivuilla tai kirjoitan siitä vaikka blogijutun.
Tapahtumat
Hyvin suunniteltu tilaisuus on jo puoliksi tehty. Mutta ennen kuin suunnittelua tehdään yhtään pidemmälle, pitäisi osata vastata yhteen kysymykseen. Miksi?
Syitä tapahtumien järjestämiseen on monta. Haluat kiittää henkilökuntaa venymisestä tiukassa paikassa tai iloita hyvästä tuloksesta. Tahdot sitouttaa asiakkaita tai hankkia uusia. Lanseeraat uutta tuotetta tai järjestät koulutusta. Mutta mikä on tilaisuuden tavoite?
Kun tiedät miksi haluat järjestää tilaisuuden ja mikä on sen tavoite, on aika miettiä tarkempia yksityiskohtia. Minä voin olla avuksi jo tässä vaiheessa. Kartoitan sopivia paikkoja, sovin tarjoilut ja autan teeman miettimisessä – jos sellaista tarvitaan.
Halutessasi hoidan markkinoinnin, ilmoittautumisten vastaanoton, esiintyjien varaamisen jne. Koko tapahtuman avaimet käteen jälkimarkkinointi mukaan lukien.
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Nimenkirjoituslauseke

Hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja kumpikin yksin ja hallituksen jäsenet kaksi yhdessä

Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat
Lisäyhteystiedot
Muut käyttäjät katsoivat