Caudillo Oy
Taloustiedot

Liikevaihto

(tuhatta euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2020/122021/122022/122023/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)103935852
Liikevaihdon muutos %35,5%-9,7%-37,6%-10,3%
Liiketulos (tuhatta euroa)161566
Käyttökate %16,2%16,1%12,1%11,5%
Liikevoitto %15,2%16,1%10,3%11,5%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)131245
Henkilöstö
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Caudillo OyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
1994Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
SaloLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
0–0,2 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
1–4 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
73111 MainostoimistotLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 1.3.1999
Verohallinnon perustiedot: 9.9.1994
Kaupparekisteri: 25.5.1994
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 31.12.1998
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Caudillo Oy on perustettu vuonna 1994. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Salo, ja pääasiallinen toimiala Markkinointi ja myynninedistäminen. Yhtiön toimitusjohtaja on Jari Juhani Laakkio.

Yhtiön Caudillo Oy liikevaihto oli 52 tuhatta ja tilikauden tulos 5 tuhatta. Liikevaihto laski 10,3%. Liikevoittoprosentti oli 11,5%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2023.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Yrityskuvaus
Caudillo Oy on pk-yritysten toiminnan kehittämseen (konsultointi) erikoistunut asiantuntijayritys. Toimimme asiakaslähtöisyyden, tuotteistamisen, myynnin, markkinointiviestinnän ja erilaisten projektien johtamiseen tukena ja sparraajana.
Perustehtävän luodan asiakkaan toiminnasta tilannekuva, etsiä nykyisiä haastaita ja löytää niihin arjessa toimivia käytännönläheisiä rakaisuja. Auttaa asiakasta myös käynnistämään korjaavat toimenpiteet, mittaroida ja seurata, että ne myös saadaan tukemaan yrityksen tuloksen tekokykyä.
Esim. Asiakaslähtöinen yrityskuva (liikeidea, tuote- ja palvelukuvat), erottusuus markkinoilla, asiakaspotentiaalien määritystä, asiakaspotentiaalin tavoitettavuuden parantamista, oikeiden tehokkaiden kanavien välinta, arjen markkinointiviestinnän rakentaminen toimiviksi rutiineiksi ja myyntiä tukevaksi siiloksi.
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat
Muita saman alan yrityksiä
Muut käyttäjät katsoivat