Herea Oy
Taloustiedot

Liikevaihto

(tuhatta euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2020/102021/102022/102023/10
Liikevaihto (tuhatta euroa)302446464495
Liikevaihdon muutos %17,1%47,7%4%6,7%
Liiketulos (tuhatta euroa)62456683
Käyttökate %19,3%10,2%14,4%17,1%
Liikevoitto %19%10%14,2%16,7%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)50365266
Henkilöstö4555
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Herea OyLähde: YTJ
Rinnakkais­toiminimet
Herea LtdLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
2015Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
MustasaariLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
0,4–1 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
5–9 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
Mainostoimisto (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
73111 MainostoimistotLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 12.6.2015
Verohallinnon perustiedot: 1.7.2015
Työnantajarekisteri: 10.6.2015
Kaupparekisteri: 26.6.2015
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 10.6.2015
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Herea Oy on perustettu vuonna 2015. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Mustasaari, ja pääasiallinen toimiala Mainostoimisto. Yhtiön toimitusjohtaja on Eliina Marja Puijola.

Yhtiön Herea Oy liikevaihto oli 495 tuhatta ja tilikauden tulos 66 tuhatta. Liikevaihto nousi 6,7%. Liikevoittoprosentti oli 16,7%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2023.

10/2023 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 5 työntekijää. Työntekijämäärä pysyi samana verrattuna edelliseen tilikauteen.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Herea Oy - Markkinointiviestinnän palvelut teollisuuden tarpeisiin
Herea Oy on markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu- ja sisällöntuotantoyritys. Teemme konstailematonta viestintää ja mainontaa, joilla kasvatetaan myyntiä ja vahvistetaan oman näköistä yrityskuvaa.
Myyvä sisältö on ymmärrettävä ja relevantti asiakkaan kannalta. Se voi olla hauska, asiallinen tai syvällinen. Tärkeintä on, että se sisältää kohderyhmän kannalta olennaisen ytimen. Silloin asiakas löytää tiedon, johon voi samaistua ja jota voi jakaa ja suositella.
Asiakkaat arvottavat tuotteiden ja palvelujen hyötyjä eri tavoin. Kaivamme esiin ne tekijät, jotka motivoivat asiakasta ostamaan, oli asiakkaasi sitten yritys tai kuluttaja.
Suunnittelemme tuloksia tuottavaa markkinointiviestintää jatkumoina, joissa yhteen kietoutuvat mainokset, uutiset ja asiatekstit toisiaan tukevina palasina. Merkityksellisiä viestejä, joihin voi samaistua, jotka muistetaan ja jotka aiheuttavat toimintaa. Liikauta asiakastasi!
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Muita saman alan yrityksiä
Muut käyttäjät katsoivat