NayaDaya Analytics Oy
Taloustiedot

Liikevaihto

(tuhatta euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2019/122020/122021/122022/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)111191175111
Liikevaihdon muutos %5458,8%72,1%-8,5%-36,6%
Liiketulos (tuhatta euroa)-3251-5-64
Käyttökate %-1%43%31%9%
Liikevoitto %-29%23,4%-2,7%-57,7%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)-3547-8-67
Henkilöstö2211
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
NayaDaya Analytics OyLähde: YTJ
Rinnakkais­toiminimet
NayaDaya Analytics Inc.Lähde: YTJ
Aputoiminimet
NayaDayaLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
2016Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
TampereLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
0–0,2 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
1–4 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
IT-konsultointi, IT-palvelut (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
73200 Markkina- ja mielipidetutkimuksetLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 9.8.2016
Verohallinnon perustiedot: 18.8.2016
Työnantajarekisteri: 1.7.2017
Kaupparekisteri: 17.8.2016
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 9.8.2016
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

NayaDaya Analytics Oy on perustettu vuonna 2016. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Tampere, ja pääasiallinen toimiala IT-konsultointi, IT-palvelut. Yhtiön toimitusjohtaja on Petri Kalervo Järvinen.

Yhtiön NayaDaya Analytics Oy liikevaihto oli 111 tuhatta ja tilikauden tulos -67 tuhatta. Liikevaihto laski 36,6%. Liikevoittoprosentti oli -57,7%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.

12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 1 työntekijä. Työntekijämäärä pysyi samana verrattuna edelliseen tilikauteen.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Yrityskuvaus
NayaDaya Oy auttaa asiakkaitaan tunnistamaan, mitkä syyt saavat ihmiset sitoutumaan johonkin tai välttämään jotakin. Tunteisiin, tieteeseen ja dataan perustuva empatia-analytiikka™ paljastaa, mikä vahvistaa lojaliteettia ja mikä aiheuttaa poistumaa muun muassa henkilöstön ja asiakkaiden keskuudessa. Vastaamalla brändien ja organisaatioiden kriittisimpiin kysymyksiin ratkaisu osoittaa suuntaviivat selviytymiseen, kilpailuedun luomiseen ja kestävän kasvun rakentamiseen. Lisätietoa www.nayadaya.fi.
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat
Muita saman alan yrityksiä
Muut käyttäjät katsoivat