- Y-tunnus 2786833-6 2786833-6
- 040 177 Näytä numero
- Vilhonkatu 12, 60510 Hyllykallio
- Vilhonkatu 12, 60510 Hyllykallio
Liikevaihto
Tilikauden tulos
2019/12 | 2020/12 | 2021/12 | 2022/12 | |
---|---|---|---|---|
Liikevaihto (tuhatta euroa) | 41 | 57 | 58 | 71 |
Liikevaihdon muutos % | 2,5% | 39% | 1,8% | 22,4% |
Liiketulos (tuhatta euroa) | 13 | 12 | 14 | 17 |
Käyttökate % | 31,7% | 21,1% | 24,1% | 23,9% |
Liikevoitto % | 31,7% | 21,1% | 24,1% | 23,9% |
Tilikauden tulos (tuhatta euroa) | 10 | 10 | 11 | 14 |
Henkilöstö | 1 | 1 | 1 | 1 |
- Virallinen nimi
- Rantala Auditing OyLähde: YTJ
- Yhtiömuoto
- OsakeyhtiöLähde: YTJ
- Perustamisvuosi
- 2016Lähde: Fonecta-konserni
- Kotipaikka
- SeinäjokiLähde: YTJ
- Yrityksen liikevaihtoluokka
- 0–0,2 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
- Toimipaikan henkilöstöluokka
- 1–4 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
- Toimialat
- Tilintarkastaja (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni - Toimialaluokitus (TOL2008)
- 69202 TilintarkastuspalveluLähde: YTJ
- Voimassa olevat rekisteröinnit
- Ennakkoperintärekisteri: 8.10.2016
Verohallinnon perustiedot: 8.11.2016
Kaupparekisteri: 1.11.2016
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 8.10.2016Lähde: YTJ
Rantala Auditing Oy on perustettu vuonna 2016. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Seinäjoki, ja pääasiallinen toimiala Tilintarkastaja.
Yhtiön Rantala Auditing Oy liikevaihto oli 71 tuhatta ja tilikauden tulos 14 tuhatta. Liikevaihto nousi 22,4%. Liikevoittoprosentti oli 23,9%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.
12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 1 työntekijä. Työntekijämäärä pysyi samana verrattuna edelliseen tilikauteen.
Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Suomen Asiakastieto
Muut toimipaikat: Viertolankuja 5 A11, 01300 VANTAA Koelaitoksenkatu 2 A42, 33180 TAMPERE
TILINTARKASTUS
Lakisääteinen tilintarkastus, sekä tilintarkastajan lausunnot eri toimialojen pienille ja keskisuurille yrityksille erityisesti Etelä-Pohjanmaalla ja pääkaupunkiseudulla. Luottamukselliset asiakassuhteet mahdollistavat yrityksen riskienhallinnan tukemisen muun muassa omistajarakenteen muutoksiin ja verotukseen liittyen.
KIRJANPITO JA TALOUSPÄÄLLIKKÖ-PALVELU
Pk-yrityksen kirjanpidon lisäksi myös konserniraportoinnin toteuttamista helpottaa monipuolinen käyttökokemus eri taloushallinnon ohjelmista. Kaikilla yrityksillä ei ole tarvetta tai halua oman organisaation kokoaikaisen talouspäällikön rekrytoimiseen. Budjetointiin, kustannus- ja investointilaskelmia laatimaan tai talousosastoa organisoimaan saatetaan kuitenkin ajoittain tarvita näkemystä omaava henkilö.
KAUPPAKIRJAT JA SOPIMUSNEUVONTA
Yrityksen sukupolvenvaihdoksen tai myynnin suunnittelu kannattaa aloittaa varhaisessa vaiheessa. Osakkeiden tai liiketoiminnan myynnin ja hankinnan välillä on joskus merkittäviä eroja. Lisäksi kaupanteon ja arvostuslaskelmien laatimisen yhteydessä voi olla perusteltua oikaista virallisessa tuloslaskelmassa ja taseessa esitettyjä lukuja.
VEROTUS JA KOULUTUKSET
Verolainsäädäntöön ja verotuskäytäntöön liittyy vuosittain erilaisia muutoksia. Myös veronkorotusten määräämisperusteita koskeva oikeuskäytäntö tarkentuu. Tulonlähdejaot aiheuttavat edelleen epäselvyyksiä yritysten verotukseen. Toimeksiantojen lisäksi aiheista on koottavissa tarpeiden mukaan muokattavia koulutuksia yrityksille, tilitoimistoille ja oppilaitoksille.
- Berner Capital OyEspoo
- Luonto-Leikkis OyEspoo
- iHomes OyEspoo
- Asuntoleijonat Oy LKVHelsinki
- GSV isännöinti- ja tilipalvelut Oy LKVHelsinki
- Kiinteistöpalvelu Pikeliini OyHelsinki
- ApilakartanoSipoo