Kiva Helsinki Oy
Taloustiedot

Liikevaihto

(miljoonaa euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2019/122020/122021/122022/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)44935997875811068
Liikevaihdon muutos %177,7%33,5%46%26,4%
Liiketulos (tuhatta euroa)11147737422
Käyttökate %2,5%7,8%4,4%0,3%
Liikevoitto %2,5%7,8%4,3%0,2%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)7537529916
Henkilöstö10192225
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Kiva Helsinki OyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
2017Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
HelsinkiLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
10–20 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
20–49 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
IT-konsultointi, IT-palvelut (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
62010 Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistusLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 5.4.2017
Verohallinnon perustiedot: 11.4.2017
Työnantajarekisteri: 1.4.2018
Kaupparekisteri: 11.4.2017
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 5.4.2017
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Kiva Helsinki Oy on perustettu vuonna 2017. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Helsinki, ja pääasiallinen toimiala IT-konsultointi, IT-palvelut. Yhtiön toimitusjohtaja on Kimmo Tapio Juuti.

Yhtiön Kiva Helsinki Oy liikevaihto oli 11,07 miljoonaa ja tilikauden tulos 16 tuhatta. Liikevaihto nousi 26,4%. Liikevoittoprosentti oli 0,2%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.

12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 25 työntekijää. Työntekijämäärä kasvoi 13,6% edelliseltä tilikaudelta.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Digitaalisen liiketoiminnan kasvukumppani

Tuotamme merkittävää kilpailuetua yhdistämällä teknologian, analytiikan ja digimarkkinoinnin strategisen osaamisen tehokkaaksi kokonaisuudeksi.

Olemme erityisen hyvä kumppani asiakkaille, jotka ovat jo operatiivisella toiminnalla keränneet matalimmalla roikkuneet digitaalisen liiketoiminnan hedelmät. Tällöin seuraavat asiat ovat usein ajankohtaisia:

  • Tarve saada digitaalinen markkinointi uudelle tasolle.
  • Markkinointi nähdään kasvun edellytyksenä.
  • Tarve strategiselle ja systemaattiselle kumppanille.
  • Omat tai aikaisemman kumppanin yksityiskohtaiset prosessimallit saattaisivat tarvita uutta näkökulmaa.
  • Digitaalisen markkinoinnin vaikuttavuutta halutaan mitata ja päätökset tehdä datan pohjalta.

Nyt on aika nousta uudelle tasolle.

Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat
Muita saman alan yrityksiä
Muut käyttäjät katsoivat