Taloustiedot

Liikevaihto

(miljoonaa euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2014/022015/022016/022017/02
Liikevaihto (tuhatta euroa)2031210024962668
Liikevaihdon muutos-7,2%3,4%18,9%6,9%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)53-67200154
Liikevoitto3,1%-3,4%9,5%7,1%
Henkilöstö3333
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Softavenue OyLähde: YTJ
Aputoiminimet
SA-net internet-yhteysLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
1996Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
HelsinkiLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
2–10 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
20–49 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
62010 Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistusLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 26.10.1995 (tarkistus 28.2.2018)
Verohallinnon perustiedot: 1.11.1995
Työnantajarekisteri: 1.6.2001
Kaupparekisteri: 24.1.1996
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 1.9.1995
Lähde: YTJ
IT-palveluita - Softavenue Oy

Tuotamme 30 asiantuntijan voimin monipuolisia IT-palveluita yrityksesi tarpeiden pohjalta. Joustava toimintatapamme ja pitkä kokemuksemme mahdollistavat hedelmällisen yhteistyön erikokoisten ja eri aloilla toimivien yritysten kanssa.

Olemme auttaneet asiakkaitamme jo 20 vuoden ajan tuottamalla heille IT-loppukäyttäjätukea, kapasiteettipalvelua, pitämällä järjestelmät toimintakuntoisina ja toteuttamalla yritystoimintaa tehostavia IT-hankkeita.

Kehityspalvelut

Hyödyntämällä asiantuntijoitamme jo IT kehitystarpeiden tunnistamisessa, olemassa olevien vaihtoehtojen vertailussa ja valitun ratkaisun toteutuksen suunnittelussa varmistat, että ratkaisu soveltuu yrityksellesi.

Käytössäsi on monipuolinen kokemuksemme, joka on hankittu vuosien saatossa erilaisista asiakasympäristöistä useilta eri toimialoilta. Tämä kokemus yhdistettynä asiantuntijoidemme kykyyn soveltaa nykyteknologian tuomia mahdollisuuksia käytännön arjessa, luovat pohjan tarkoituksenmukaisen työympäristön suunnittelemiselle.

Käyttöönottopalvelut

Asiantuntijamme hoitavat uusien laitteiden, ohjelmistojen ja ulkoisten palveluiden käyttöönoton sovitussa aikataulussa. Huolehdimme siitä, että käyttöönotot sujuvat suunnitelmien mukaisesti. Hyödyntämällä käyttöönottopalveluitamme saatte IT-investointien hyödyt käyttöön nopeasti ja vaivattomasti.

Voimme vastata joko koko käyttöönottohankkeesta, tai toimia halutessasi asiantuntijaresurssina IT-tiimissänne.

Loppukäyttäjätukipalvelut

Asianmukaisesti hoidettu loppukäyttäjätuki mahdollistaa sujuvan työnteon yrityksessäsi. Palvelun puitteissa ratkomme työntekoa haittaavia tietoteknisiä ongelmia ja opastamme käyttäjiä. Ongelman ilmetessä työntekijänne voivat olla yhteydessä asiantuntijaamme puhelimella tai sähköpostilla. Tukipyynnön hoitaa yritykselle nimetty tukihenkilö tai tiimi, joko etäyhteyttä hyödyntäen tai lähitukikäynnin yhteydessä. Tukipyynnöt liittyvät tyypillisesti käyttöoikeuksiin, salasanoihin, ohjelmiin, työasemiin, tulostimiin, etäyhteyksiin, älypuhelimiin ja tablet -laitteisiin liittyviin ongelmatilanteisiin ja muihin käytön haasteisiin.

Järjestelmätuki palvelut

Järjestelmätukipalveluilla varmistetaan IT -ympäristön luotettava toiminta ja mahdollisimman nopea palautuminen häiriötilanteissa, jotka liittyvät yrityksen käytössä oleviin järjestelmiin, palvelimiin, verkkolaitteisiin, tietoliikenneyhteyksiin tai muihin ulkoisiin palveluihin. Häiriötilanteet vaikuttavat tyypillisesti koko yrityksen toimintaan, joten on ehdottoman tärkeää, että järjestelmätukea hoitavat asiansa osaavat ammattilaiset ja apua on saatavilla mahdollisimman nopeasti.

Ylläpitopalvelut

Järjestelmille ja palvelimille suoritettava säännöllinen ylläpitopalvelu parantaa niiden toimintavarmuutta ja vähentää tietoturvariskejä merkittävästi. Palvelun puitteissa järjestelmille ja palvelimille tehdään ylläpitosuunnitelmassa määriteltyjä toimenpiteitä joilla parannetaan laitteiden ja palveluiden toimivuutta, valvotaan ja ylläpidetään tietoturvapäivityksien ajantasaisuutta sekä seurataan varmuuskopioinnin toimivuutta. Ylläpidon yhteydessä havaitut poikkeamat ja mahdolliset ongelmat raportoidaan ja korjataan asiakaskohtaisesti sovitun toimintamallin mukaisesti.

Ylläpitopalvelun osana toimii valvontapalvelu, joka tuottaa tietoa järjestelmien ja laitteiden toiminnasta 24/7. Valvontapalvelun avulla seuraamme ympäristön toimintaa ja tilaa. Näin löydämme piileviä ongelmia usein jo ennen kun ne häiritsevät ympäristön toimintaa.

Pilvi- ja kapasiteettipalvelut

Autamme sinua tunnistamaan pilvi- ja kapasiteettipalveluiden hyödyt ja haasteet omassa liiketoiminnassasi. Oli kyseessä sitten julkinen pilvi, hybridipilvi tai kapasiteetti, niin löydämme kanssasi tarpeisiisi sopivan vaihtoehdon.

Ratkaisuvalikoimaamme kuuluvat räätälöidyt kapasiteettipalvelut Suomessa sijaitsevissa konesaleissamme, sekä Microsoftin Azure ja Office 365 -pilvipalvelut.

Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Yrityksen muut päättäjät
  • Terho Silanen, manager
Lähde: Fonecta-konserni
Tilintarkastaja
  • Aulis Olavi Pekkanen, tilintarkastaja (8/2003)
  • Asko Einari Vuorenalusta, varatilintarkastaja (8/2003)
Lähde: Kaupparekisteri
Nimenkirjoituslauseke

Hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja kumpikin yksin ja hallituksen jäsenet kaksi yhdessä

Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat
Lisäyhteystiedot
Verkkosivustollamme käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi sekä mainosten näyttämiseksi. Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä
OK