Genero Oy Ab
- Y-tunnus 2387598-5 2387598-5
- Risto Rytin Tie 33, 00570 Helsinki
- Risto Rytin Tie 33, 00570 Helsinki
Taloustiedot
Liikevaihto
(miljoonaa euroa)
Tilikauden tulos
(tuhatta euroa)
2019/12 | 2020/12 | 2021/12 | 2022/12 | |
---|---|---|---|---|
Liikevaihto (tuhatta euroa) | 7321 | 7809 | 14794 | 16091 |
Liikevaihdon muutos % | 45,3% | 6,7% | 89,4% | 8,8% |
Liiketulos (tuhatta euroa) | 757 | 1011 | 852 | 380 |
Käyttökate % | 10,6% | 13,3% | 6,9% | 4,6% |
Liikevoitto % | 10,3% | 12,9% | 5,8% | 2,4% |
Tilikauden tulos (tuhatta euroa) | 604 | 813 | 681 | 298 |
Henkilöstö | 40 | 52 | 95 | 98 |
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
- Virallinen nimi
- Genero Oy AbLähde: YTJ
- Yhtiömuoto
- OsakeyhtiöLähde: YTJ
- Perustamisvuosi
- 2011Lähde: Fonecta-konserni
- Kotipaikka
- HelsinkiLähde: YTJ
- Yrityksen liikevaihtoluokka
- 10–20 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
- Toimipaikan henkilöstöluokka
- 50–99 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
- Toimialat
- Mainostoimisto (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni - Toimialaluokitus (TOL2008)
- 73111 MainostoimistotLähde: YTJ
- Voimassa olevat rekisteröinnit
- Ennakkoperintärekisteri: 28.1.2011
Verohallinnon perustiedot: 17.2.2011
Työnantajarekisteri: 15.1.2011
Kaupparekisteri: 10.2.2011
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 15.1.2011Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä
Genero Oy Ab on perustettu vuonna 2011. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Helsinki, ja pääasiallinen toimiala Mainostoimisto. Yhtiön toimitusjohtaja on Rasmus Jarl Peter Östman.
Yhtiön Genero Oy Ab liikevaihto oli 16,09 miljoonaa ja tilikauden tulos 298 tuhatta. Liikevaihto nousi 8,8%. Liikevoittoprosentti oli 2,4%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.
12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 98 työntekijää. Työntekijämäärä kasvoi 3,2% edelliseltä tilikaudelta.
Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto
Digitalisoimme vahvuutesi
Digitaalisissa kanavissa viestintä vaatii yhtenäisen strategian, jotta brändi koetaan juuri halutulla tavalla. Näkyvyyden lisäksi merkitystä on sillä, miten ja kenet viesti tavoittaa. Itse asiassa näyttävimmätkin verkkosivut ovat käytännössä hyödyttömät, mikäli hakukoneet eivät niitä löydä tai kävijä kokee niiden käytettävyyden ongelmalliseksi.
Strategia - Design - Tekniikka - Digitaalinen markkinointi - Video
Kommunikation i digitala kanaler kräver en enhetlig strategi för att ett brand ska upplevas på rätt sätt. Utöver synlighet bör stor vikt läggas vid hur man når ut och till vem budskapet når. I själva verket är även de mest eleganta sidor värdelösa ifall sökmotorer inte når dem eller ifall användaren tycker att de är svårnavigerade.
Strategi - Design & copywriting - Teknik - Digital marknadsföring - Video
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
- Toimitusjohtaja
- Rasmus Jarl Peter Östman, toimitusjohtaja (2/2011)
- Hallituksen puheenjohtaja
- Heli Johanna Arantola, hallituksen puheenjohtaja (9/2023)
Yrityskuvat
Päivitä ja lisää tietoja yrityksestäsi
Kirjaudu maksuttomaan Oma Fonecta-palveluun ja päivitä Fonectan palveluissa näkyviä yrityksesi perustietoja.
Muita saman alan yrityksiä
Muut käyttäjät katsoivat
- SEKHelsinki
- Heku OyHelsinki
- Mediaplanet SuomiHelsinki
- Markkinointiosakeyhtiö i2Helsinki
- Tarando TmiKittilä
- Prisjakt Finland Oy