Vallum Oy
Taloustiedot

Liikevaihto

(tuhatta euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2019/122020/122021/122022/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)47517562156
Liikevaihdon muutos %28,8%-63,2%-64,6%151,6%
Liiketulos (tuhatta euroa)13562-10-32
Käyttökate %28%24%-9,4%-20,5%
Liikevoitto %28%24%-9,4%-20,5%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)10849-11-33
Henkilöstö4421
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Vallum OyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
2007Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
HelsinkiLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
0–0,2 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
1–4 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
Liikkeenjohdon konsultointi (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
78300 Muut henkilöstön hankintapalvelutLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 11.6.2007
Verohallinnon perustiedot: 26.6.2007
Kaupparekisteri: 15.6.2007
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 1.11.2009
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Vallum Oy on perustettu vuonna 2007. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Helsinki, ja pääasiallinen toimiala Liikkeenjohdon konsultointi. Yhtiön toimitusjohtaja on Tuomas Eemil Valli.

Yhtiön Vallum Oy liikevaihto oli 156 tuhatta ja tilikauden tulos -33 tuhatta. Liikevaihto nousi 151,6%. Liikevoittoprosentti oli -20,5%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.

12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 1 työntekijä. Työntekijämäärä laski 50% edelliseltä tilikaudelta.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Oikeat osaajat palveluna

Digitalisaatio tuo yritysten toimintaan ja tietojärjestelmiin lisääntyvästi muutoksia. Muutosten myötä kustannukset ja riskit kasvavat. Oikea-aikaisella ja oikeasisältöisellä osaamisella ja kokemuksella voidaan estää sekä kustannusten ylittyminen että liiallinen riskinotto. Vallum Oy on asiakkaidensa suosittelema kumppani osaamisenhallinnassa. Me autamme asiakkaitamme ennakoimaan osaamistarpeet ja varmistamme, että muutosta toteuttamaan on saatavilla juuri oikea osaaminen. Ennakoimme muutokset ja kartoitamme niissä tarvittavat osaamiset yhdessä asiakkaamme kanssa ottaen osaamiset proaktiiviseen ja tarvittaessa kehittävään hallintaan. Osaamisenhallinta ja -optimointi tuo säästöjä, joilla voi kattaa osan tulevista muutoksen kustannuksista. Hankkeiden käynnistyessä valitsemme parhaat (asiakkaan sisäiset ja ulkoiset) osaajat tehtäviin ja toimitamme ulkoiset osaajat palveluna. Tarvittaessa avustamme asiakkaitamme myös rahoituksen järjestämisessä palvelujemme hankintaan siihen asti, kunnes muutoksen hyödyt saadaan näkyviin.

Lue lisää kotisivuiltamme
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat
Muita saman alan yrityksiä
Muut käyttäjät katsoivat