Avainlippu Oy
Taloustiedot

Liikevaihto

(tuhatta euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2019/122020/122021/122022/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)364427454451
Liikevaihdon muutos %11%17,3%6,3%-0,7%
Liiketulos (tuhatta euroa)1417075
Käyttökate %0,5%9,6%15,4%16,6%
Liikevoitto %0,3%9,6%15,4%16,6%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)1335660
Henkilöstö1211
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Avainlippu OyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
1990Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
HelsinkiLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
0,4–1 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
1–4 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
Liikkeenjohdon konsultointi (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
73112 Suora- ja ulkomainontaLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 1.3.1995
Verohallinnon perustiedot: 28.5.1991
Työnantajarekisteri: 1.9.2007
Kaupparekisteri: 27.12.1990
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 1.6.1994
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Avainlippu Oy on perustettu vuonna 1990. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Helsinki, ja pääasiallinen toimiala Liikkeenjohdon konsultointi. Yhtiön toimitusjohtaja on Katri Kristiina Viippola.

Yhtiön Avainlippu Oy liikevaihto oli 451 tuhatta ja tilikauden tulos 60 tuhatta. Liikevaihto laski 0,7%. Liikevoittoprosentti oli 16,6%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.

12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 1 työntekijä. Työntekijämäärä pysyi samana verrattuna edelliseen tilikauteen.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Avainlippu auttaa kuluttajaa valitsemaan suomalaisen vaihtoehdon
Avainlippu voidaan myöntää Suomessa valmistetulle tuotteelle tai Suomessa tuotetulle palvelulle.
Lisäksi tuotteen tai palvelun kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Keskimäärin Avainlippu-tuotteiden kotimaisuusaste on yli 80 prosenttia.
Kotimaisuusaste tarkoittaa suomalaisten kustannusten osuutta tuotteen tai palvelun omakustannusarvosta. Laskelmassa otetaan huomioon kaikki tuotteeseen tai palvelun tuotantoon kohdistuvat kustannukset.
Valveutuneiden kuluttajien määrä kasvaa koko ajan. Suomalaisuudesta ja yhteiskunnallisista arvoista viestiminen tuo yrityksellesi selkeää kilpailuetua.
Merkistä kuluttaja tunnistaa mitä arvoja yrityksesi allekirjoittaa.
Kuluttajien hyvin tuntema merkki on viestinyt kotimaisuudesta jo 50 vuotta.
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat
Muut käyttäjät katsoivat