Cuuma Communications Oy
Taloustiedot

Liikevaihto

(miljoonaa euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2019/122020/122021/122022/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)4202486848044765
Liikevaihdon muutos %15,7%15,8%-1,3%-0,8%
Liiketulos (tuhatta euroa)66188059124
Käyttökate %17,8%19,4%13,3%1,8%
Liikevoitto %15,7%17,7%12,2%0,5%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)5306064131
Henkilöstö16202326
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Cuuma Communications OyLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
2005Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
HelsinkiLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
2–10 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
20–49 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
62010 Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistusLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 1.6.2005
Verohallinnon perustiedot: 6.6.2005
Työnantajarekisteri: 1.1.2006
Kaupparekisteri: 1.8.2005
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 1.6.2005
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Cuuma Communications Oy on perustettu vuonna 2005. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Helsinki, ja pääasiallinen toimiala Puhelinjärjestelmä. Yhtiön toimitusjohtaja on Jani Mikael Hartikainen.

Yhtiön toinen toimiala on televiestintä, televiestintäpalvelut.

Yhtiön Cuuma Communications Oy liikevaihto oli 4,76 miljoonaa ja tilikauden tulos 1 tuhatta. Liikevaihto laski 0,8%. Liikevoittoprosentti oli 0,5%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2022.

12/2022 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 26 työntekijää. Työntekijämäärä kasvoi 13,0% edelliseltä tilikaudelta.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Ole siellä missä asiakkaasi sinua eniten tarvitsee
Cuuma Communications Oy on moderni operaattori ja softatalo, jonka intohimona on mahdollistaa Suomen parhaimpia asiakaskokemuksia. Kotimainen Cuuma on erikoistunut asiakasorganisaatioiden vaihtelevien tarpeiden ratkomiseen – erilaiset toimialojen ja liiketoimintamallien asettamat haasteet huomioiden.
Yrityksen lähtökohtana on, että asiakaskokemus syntyy motivoituneesta henkilöstöstä sekä halusta kehittyä. Voittavan asiakaskokemuksen pohjalla ovat oikeat ja helppokäyttöiset työvälineet, jotka yhdistyvät saumattomaksi kokonaisuudeksi. Parantamalla asiakaspalvelua voidaan kasvattaa asiakkaan elinkaaren arvoa, sekä vahvistaa uusasiakashankintaa ja yrityksen markkina-asemaa. Asiakaspalveluun tulisikin suhtautua kasvun mahdollistajana, eikä kulueränä.
Cuuman asiakaspalveluratkaisu on yrityksen tarpeisiin räätälöivä kokonaisuus, jonka pohjana toimii usein älykäs puhelinvaihde ja tiketöinti automaatioineen. Ratkaisua voidaan rikastaa valmiilla integraatioilla, joista tyypillisimpiä ovat esimerkiksi numerotiedustelu, kalenteri- sekä CRM-integraatiot.
Cuuma on toiminut vuodesta 2005 ja tehostanut yli tuhannen yrityksen, yhdistyksen ja liiton asiakaspalvelua. Cuuman asiakkaita ovat muun muassa Verkkokauppa.com, Musti&Mirri, Pentik, Järvisydän, Matkapojat, Insinööriliitto ja Pihlajalinna Etälääketiede. Cuuma uskoo pitkäjänteiseen kumppanuusajatteluun, jossa asiakkaiden kilpailukykyä sekä kustannustehokkuutta kehitetään jatkuvasti datan avulla.
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
  • Toimitusjohtaja
  • Jani Mikael Hartikainen, toimitusjohtaja (12/2013)
  • Hallituksen puheenjohtaja
  • Vadim Sergei Shcherbakov, hallituksen puheenjohtaja (9/2023)
Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat
Lisäyhteystiedot
Muut käyttäjät katsoivat